يکشنبه 27 خرداد 1403
شعار سال 1403 - جهش تولید با مشارکت مردم
تاریخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
کد 47

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی:

روابط عمومی توانمند زمینه رفع کمبودها و چالش را فراهم می کند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی تقویت واحد روابط عمومی در سازمان ها یک ضرورت حیاتی خواند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، دکتر علیرضا معتمد نیا در اولین روز هفته روابط عمومی و ارتباطات در دیدار با اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی افزود: روابط عمومی توانمند ضمن تبیین ظرفیت ها و توانمندی های سازمان؛ زمینه رفع کمبودها و چالش را بیش از پیش فراهم می کند.
وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به واسطه حساسیت و تاثیرگذاری اقدامات اش همچنین گستردگی طیف مخاطب اش خدمات متعددی به ذینفعان خود ارایه می دهد ولی متاسفانه آنگونه که باید در جامعه نمود ندارد.

دکتر معتمدنیا تاکید کرد: روابط عمومی متخصص و توانمند می تواند با بهره مندی از ظرفیت های موجود بستر آگاه سازی عمومی و همچنین تبیین توانمندی های سازمان را فراهم آورد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه طی ماه های گذشته با تغییرات صورت گرفته در روابط عمومی سازمان شاهد تحولات عمیقی در حوزه روابط عمومی شده ایم که این امر هم نشان از اهمیت این واحد است.
وی با اشاره به ترکیب هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تجربه، تخصص و مهارت اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان این قابلیت وجود دارد تا با بهره مندی از این ظرفیت موضوعات مختلف در حوزه نظام مهندسی به صورت تخصصی بررسی و در راستای تبیین و طرح در رسانه ها مورد توجه قرار گیرد، نظام مهندسی استان آمادگی کامل برای همکاری در این حوزه را دارد.


این گزارش می افزاید، در ادامه این جلسه محمد عزیزی راد مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات از میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد و به جهت بهره مندی از ظرفیت یک نیروی متخصص و رسانه ای به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان تقدیر کرد.
وی نیز در راستای برگزاری نشست های تخصصی با محوریت ارتباطات و تبیین ظرفیت ها از سوی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اعلام آمادگی کرد.
این گزارش حاکی است، در ادامه هر یک از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.


همچنین در پایان با حضور دکتر معتمدنیا رئیس سازمان، دکتر ابراهیم زاده و مهندس طالب نژاد نواب رئیس سازمان و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی از نسخه جدید سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی به آدرس www.azarnezam.ir رونمایی شد.  
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • ساعت 20
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh