پنجشنبه 6 آذر 1404
شعار سال 1404 - سرمایه گذاری برای تولید
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1404
کد 551

دیدار مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

در دیدار دکتر سیاوش شهبازی، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی و دکتر علیرضا معتمدنیا، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آخرین برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای حوزه ارتباطات در استان بررسی و بر تقویت همکاری‌های مشترک دو مجموعه تأکید شد.
به گزارش امور ارتباطات و رسانه سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در این دیدار، سیاوش شهبازی با اشاره به اجرای طرح «گذر از شبکه مسی به فیبر نوری» در آذربایجان شرقی، این تحول را یک انقلاب بزرگ در عرصه ارتباطات استان توصیف کرد. او گفت این پروژه با هدف افزایش پایداری شبکه، ارتقای سرعت اینترنت و فراهم‌سازی زیرساخت‌های هوشمندسازی شهری در حال اجراست.
وی افزود:با توسعه فیبر نوری، سرعت اینترنت کاربران تا چندین برابر افزایش می‌یابد،کیفیت خدمات مخابراتی پایدارتر و میزان قطعی‌ها به حداقل رسیده و زیرساخت لازم برای سرویس‌های پیشرفته مانند شهر هوشمند، اینترنت اشیا و خدمات آنلاین پرحجم فراهم می‌شود و از طرف دیگراین طرح می‌تواند بستری برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی دیجیتال و افزایش بهره‌وری سازمان‌ها باشد.
در بخش دیگری از این نشست، مدیر مخابرات منطقه بر اختصاص خط اینترنت پرسرعت ویژه به سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی تأکید کرد. به گفته او، این اقدام موجب خواهد شد روند خدمت‌رسانی به اعضای سازمان، مهندسان و مراجعان با سرعت بیشتر، زمان کمتر و کیفیت بالاتر انجام گیرد.
دکترعلیرضا معتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های مخابرات استان برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بر اهمیت نقش این خدمات در ارتقای فعالیت‌های سازمان تأکید کرد. وی گفت: یکی از اولویت‌های جدی هیئت‌مدیره دوره جدید، تحول در کیفیت ارائه خدمات به اعضای سازمان و کاهش زمان رسیدگی به امور مهندسان است. ما معتقدیم که امروز سرعت، دقت و شفافیت سه رکن اصلی جلب رضایت مهندسان و مراجعان هستند و برای تحقق آن، نیازمند زیرساخت‌های ارتباطی پایدار و پرسرعت هستیم.
دکتر معتمدنیا با تأکید بر اهمیت دسترسی سازمان به اینترنت پرسرعت خاطرنشان کرد:اختصاص خط ویژه اینترنت پرسرعت از سوی مخابرات می‌تواند سرعت عملیات سامانه‌ها، پردازش اطلاعات، بارگذاری فایل های لازم، ارتباط با دفاتر نمایندگی و خدمات غیرحضوری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این مسئله، مستقیماً باعث ارتقای کیفیت خدمات و کاهش زمان انتظار مهندسان خواهد شد.
نظرات شما
captcha refresh