چهارشنبه 10 ارديبهشت 1404
شعار سال 1404 - سرمایه گذاری برای تولید

کارتابل و میز خدمات الکترونیکی

جهت مشاهده خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان روی عنوان مورد نظر کلیک نمایید

اخبار و اطلاعیه‌ها

راه اندازی میز خدمت ثبت عضویت و انجام امورات آموزشی در سامانه ims

چهارشنبه دهم ارديبهشت 1404

رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان سال 1404 استان را تشریح کرد

سه شنبه نهم ارديبهشت 1404

تعرفه خدمات مهندسی آذربایجان شرقی در سال 1404 اعلام شد

دوشنبه هشتم ارديبهشت 1404

جلسه هم اندیشی تعدادی از مدیران دفاتر شهرستانهای نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی با هیئت رئیسه سازمان

يکشنبه هفتم ارديبهشت 1404

برگزاری جلسه شورای مسکن استان آذربایجان شرقی

جمعه پنجم ارديبهشت 1404

فرا رسیدن روز معمار گرامی باد

چهارشنبه سوم ارديبهشت 1404

    راه اندازی میز خدمت ثبت عضویت و انجام امورات آموزشی در سامانه ims

    چهارشنبه 10 ارديبهشت 1404

    برگزاری همایش گرامیداشت روز معمار

    چهارشنبه 10 ارديبهشت 1404

    جلسه هم اندیشی مهندسان برق

    سه شنبه 9 ارديبهشت 1404

    رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان سال 1404 استان را تشریح کرد

    سه شنبه 9 ارديبهشت 1404

    اطلاعیه در خصوص ابلاغ تعرفه سال 1404

    سه شنبه 9 ارديبهشت 1404

    تعرفه خدمات مهندسی آذربایجان شرقی در سال 1404 اعلام شد

    دوشنبه 8 ارديبهشت 1404
      • مدت زمان چرخه پرونده تفکیک آپارتمان از زمان مراجعه مالک چقدر طول می کشد؟

        مشاهده پاسخ

        پاسخ از زمان تشکیل پرونده تا تحویل نقشه های تفکیکی به مالک تقریبا ۱۵ روز زمان می برد

      • نحوه ورود به کارتابل الکترونیکی مالکین چگونه است؟

        مشاهده پاسخ

        پاسخ برای ورود به کارتابل الکترونیکی مالکین جهت پیگیری وضعیت پرونده‌‌های خود می توانند با مراجعه به آدرس http://tandisapp.azarnezam.ir از طریق تلفن همراه با درج حرف m در ابتدای کد ملی خود به عنوان نام کاربری و شماره موبایل خود(درج شده در پرونده) وارد کارتابل شوند.

      • برای دریافت نقشه های تفکیک چه زمانی مراجعه می کنند؟

        مشاهده پاسخ

        پاسخ بعد از تائید نقشه ها توسط کنترل کننده به نقشه بردار اطلاع داده می شود و مالک از طریق نقشه بردار برای تحویل نقشه ها مراجعه می کنند.

      • در صورت عدم دسترسی و پاسخگوئی به تماس تلفنی، مالک چه اقدامی می تواند بکند؟

        مشاهده پاسخ

        پاسخ از طریق مراجعه به سازمان می تواند نسبت به تغییر نقشه بردار، تقاضای نقشه بردار دیگری نماید.

      • تشکیل پرونده نظارت گاز در سازمان به جه صورت می باشد؟

        مشاهده پاسخ

        پاسخ مالکین و یا متقاضیان محترم میتوانند شخصا و یا با تکمیل فرم نمایندگی بنام شرکت مجری گاز ذی صلاح در دفتر خانه جهت گواهی امضا، به واحد گاز سازمان واقع در ساختمان مرکزی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده نظارت گاز اقدام نمایند.